bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

134.

2008.01.11. 16:22 :: bornonheels

a mai egy különleges nap



több szempontból is. egyrészt (ez magánjellegű, akit nem érdekel, ugorjon a következő bekezdéshez. illetve az is magánjellegű, de abban van cipő is.) végre leszigorlatoztam mechanika 1-2-ből és gépelemek 1-2-ből. bármily meglepő, ebből a négy tárgyból így, összevonva lett szigorlat. külön-külön sem könnyűek, nemhogy együtt. lényeg, hogy átmentem, sőt hármast kaptam és ennek elmondhatatlanul örülök. (annak kevésbé, hogy a ma és tegnap vizsgázók nagy része meg lett buktatva..) szóval. úgy tűnik, hogy magam mögött tudhatom a gépész tárgyakat egy életre. hurrá!

a másik ok, ami miatt a mai nap különleges, a következő: tegnap este, úgy éjfél körül, amikor már eléggé telítettnek éreztem magam a sok képlettel és definícióval, elindultam sétálni. ilyenkor szeretem a legjobban a várost. az utcán elvétve járnak emberek, a körúthoz képest csend van, ideális alkalom a feszültség kiszellőztetésére. a szokásos útvonalon mentem: oktogon, deák, majd a király utcán haza. a környéken van néhány cipőbolt, köztük három salamander, és van olyan, hogy a kirakat előtt percekig időzök azon tűnödve, hogy melyik cipő kellene és milyen alkalommal tudnám azokat felvenni. elsősorban a körömcipőket és szandálokat szoktam nézegetni, de tegnap megakadt a szemem egy hótaposón. titkon mindig is vágytam egyre, vonzott a bumfordisága és a határtalan melegség, amivel viselőjét megajándékozza. egyébként is aktuális beszereznem egy meleg, téli és lehetőleg vízálló cipőt. szóval megláttam ezt a szép hótaposót és úgy terveztem, hogyha ma sikerül a vizsgám, akkor üsse kő, megajándékozom magam vele. :) szóval ma délután visszamentem az andrássy úti salamanderbe és megvettem. elég furcsa volt, évek óta nem volt vízálló cipőm, lapossarkút is elvétve vásárolok (kivétel persze a futócipőm és a tavasszal jelentkezett, piros lakk balerina után érzett csillapíthatatlan vágyam eredménye). legutóbb általános iskola legelején volt rajtam hasonló cipő. íme, az idei első szerzemény:




egyébként meglepően sok dolgot tud: a fehér fényes anyag goretex, van benne kivehető irhabélés, kivehető vízálló "műanyagzokni", iszonyú masszív talpa van (tudom, hogy ez nem olyan nagy dolog, de a sima talpú körömcipők után számomra újdonság), a csizmák külső oldalain egy-egy kör alakú bőrlapban címer, a talp gumirészében fagyöngy levelet mintázó díszítés és a legjobb: a csizma elején van egy törtfehér cérnával hímzett, nagyméretű hópihe:

a hótaposó valódi színe a fenti képen érvényesül igazán.

szóval ezért különleges a mai napom. még csak koraeste van, vajon mi jöhet még ezek után? szép estét, kedves Olvasóm! *-* csók

4 komment

Címkék: shopping personal cipő csizma bornonheels

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr79293569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GoldenApple · http://goldenapple.blog.hu 2008.01.11. 19:42:57

Teljesen megérdemelted. Ha megbuktál volna (de hála az Égnek, nem így lett), akkor meg azért érdemelted volna meg. Egyébként nagy-nagy gratula!

Elit Alice · http://www.elitalice.com 2008.01.11. 21:22:32

jó választás! főleg a piros zsinór tetszik benne! :)

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.01.12. 04:10:29

Én is ezzel szemeztem egy időben, de nekem nem lett volna megfelelő, ugyanis a pusztába túl flancos (félnék, hogy összekutyázódik), szimpla városi használatra pedig túl sportos. Maradtam hát a jó öreg Merrell bakancsomnál, ami szövet trapéznadrággal nagggyon mondén, és mindenféle csapadéknak és hidegnek ellenáll. (:

Tommy - mert megérdemled! ((:

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.01.12. 15:28:37

Menős darab, és tuti kibír jó néhány szezont. Gratulálok a vizsgához!
süti beállítások módosítása