bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

165.

2008.06.09. 19:19 :: bornonheels

szandálok, színek, lakkok

knowhow 1.



kövezz meg, drága Olvasó, de nyár van egy kis vizsgaidőszakkal fűszerezve, meg aztán nemrég kezdődött a szakmai gyakorlatom, és akkor nem is beszéltem még a kerti partikról, fesztiválokról, nem volt időm írni. szóval. a záporok ellenére már van annyira meleg idő, hogy nyitott cipőben flangáljon az ember lánya. sokaknak kérdés, hogy a kifogástalan pedikűr (szeretném remélni, hogy ez egyszer alapvető lesz) részeként milyen színű körömlakkal viseljék a cipőjüket. ebben a bejegyzésben a szezon lapostalpú cipőiről lesz egy összeállítás: színek és fazonok - mit és hogyan?

1. gladiátor szandál

















amennyiben gladiátorfazonú vagy ahhoz hasonló szandált hordasz, célszerű ha nem vonod el egy rikító színnel a cipőd különleges fazonjáról a figyelmet. ezért ajánlatos földszíneket, terrakottát, meleg barnákat és bézst használni, mint például ezek:





2. metálszínű szandálok
















metál színek esetében más-más szabályok vonatkoznak a különféle árnyalatokra. kezdem az arannyal. arany cipőt (táskát, övet) érdemes fehér ruhákkal viselni, több fémes árnyalat kombinálása közönséges hatást kelt. tehát adott a következő: fehér outfit, aranyszínű szandál és öv/táska, napbarnított bőr. mi legyen a körömlakkal? mindenképpen sötétebb, méltóságteljes szín szükségeltetik, például türoszi bíbor, burgundi vörös vagy mahagóni barna.














ezüst cipők esetében a ruhák megválasztása több lehetőséget hordoz, viszont mindenképpen az outfit színeivel harmonizáló élénk színt kell választani. nekem a trópusi színek a kedvenceim, mert elég nagy kontrasztot alkotnak az ezüsttel:



megjegyzés: fémes szandálhoz tilos csillámos, gyöngyházfényű és metálos árnyalatokat viselni!!!


3. neonszínű műanyag szandál
















külföldön nagyobb népszerűségnek örvendenek a fröccsentett szandálok (nemcsak a crocs-ra gondolok), de idővel magyarországon is lábát veti a trend. (de rossz szóvicc volt..) ez a viselet leginkább vízparton szalonképes, ott viszont bátran lehet bánni a színekkel, a kulcsszó a komplementer!




4. fehér lapostalpú cipők

















az egyik legszebb és legstílusosabb nyári viselet letisztult ruhákkal és lebarnult bőrrel társítva. fehér cipőhöz akármilyen lakkot lehet viselni, de legszebben talán az úgynevezett nyárszínek állnak jól:





5. fekete, elegánsabb fazonú cipők





























idén nyáron megdőlt az a mítosz, hogy a lapostalpú nyitott cipők nem lehetnek elegánsak. viszont, túl élénk illetve sötét színekkel elszáll az elegancia, ezért maradjunk a pasztelleknél, azok közül is inkább a meleg színeknél, illetve a levendula különböző árnyalatainál:




folyt. köv.

6 komment

Címkék: beauty szandál papucs flat

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr35511660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2008.06.09. 19:51:28

Húú, köszi a tanácsokat.
És érdekelne a véleményed: a flip-flop idén mennyire trendi? És ahhoz milyen lakkot?

Julie 2008.06.10. 12:31:27

egy normálisan vágott egészséges körömre is mindenképp kennél körömlakkot? nekem a párom kizárólag az átlátszó vagy francia pedikűrt "engedélyezné", nem bírja a színes lábkörmöket.. én persze szeretem :)

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.06.10. 13:02:58

the strange: a flip-flop papucsot én szívem szerint a strandra korlátoznám.. hiszen annyi szép cipő van, amiben nem fő meg a lábad és még divatos is. de általában az a legfontosabb, hogy a színek és a textúrák stimmeljenek

julie: a lakkozásról nem mint kötelező dologról írtam, csupán olyan lehetőségről, ami kiegészíti a ruházatot és kiemeli a lábfejet :) a fiúismerőseim nagy része ugyancsak nem túl nagy körömlakk rajongó..

Yumi 2008.06.12. 17:08:24

Újra itt :)
Örülök, hogy írsz. Én meg kérdeznék :)
Nem kifejezetten körömlakk/szandál színharmóniára vonatkozik a kérdés, de színharmóniára. Ugyebár sokat emlegetett elvárás, hogy a táska és a cipő passzoljanak egymáshoz, legalább színben (azt már lehet hogy csak én költöm hozzá, hogy valamelyest tán stílusban, anyagban is, de ez mindegy) Tehát a kérdés: Idén hatmillió rikító táskát láttam, és kb ugyanennyi rikító cipőt, övet... és elenyéső mennyiségű olyat, amit emlékezet alapján (nem veszekmeg mindent, hogy összevethető legyen) el tudok képzelni egymással kombinálva.
Vajon mi az az eltérés, ami még belefér, mi az, ami már röhejes, és hasonlók a problémáim. Illetve konkrétan az, hogy találtam nekem nagyon tetsző türkiz övet és még véletlenül sem emlékszem, hogy akárhol láttam volna hozzá illő cipőt. (Tudom, Vagabond, de az a ciő nekem túl kékes, én egy zöldesebb árnyalatra kattantam rá:))

Hosszú voltam??? :)

ErrorFlynn 2008.06.16. 15:43:44

azért egy alkalmi fekete szandálhoz simán el tudok képzelni valami elegáns, sötét, bordószerű lakkot...

copykate (törölt) · http://copykate.blog.hu/ 2009.08.27. 21:51:31

Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz egésznap.
Nagyon tetszett ez az iromány, oltári hasznos...egész nyáron azon görcsöltem milyen lakkot vegyek a neonszínű szandálomhoz:)) köszi
süti beállítások módosítása