bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

154.

2008.03.17. 23:32 :: bornonheels

cipővásárlási dilemma


kedves olvasóm, brizsitt írta a következőket.

Hello,
Óriási cipő-dilemmám van, és segítséget szeretnék kérni. A vagabond új kollekciójában van egy pink cipő, tiszta bőr, és olyan optimális sakra van, amiben minden különösebb nehézség nélkül végig lehet rohanni a városon. :) A probléma az árral van: 16.990 ft. Nekem még nem volt vagabondom és igazság szerint alapból egy kicsit drágállom, nem tudom mennyire tartós. A kérdésem hogy rohanjak megvenni, mert már úgyis beleszerettem, vagy kockáztassak és várjam meg a leárazást? Mit gondoltok?


kedves brizsitt!
azt hiszem tudom melyik cipőre gondolsz :)
a vagabond cipőkkel eddig csak jó tapasztalatom volt, másoktól sem hallottam rosszat idáig. szóval a tartóssággal nincs gond. ami pedig az árat illeti, hát.. tény, hogy nem tartozik a legolcsóbb márkák közé, de sajnos ez van. a leárazással pedig (szerintem) azért nem érdemes várni, mert mivel a tavasz-nyári kollekció egyik darabjáról van szó, esélyes, hogy nem fogják leárazni jó néhány hónapon belül (talán augusztusban), és akkor sem biztos, hogy marad a Te méretedben. és ha már úgyis beleszerettél, nem lesz könnyű otthagyni. annyiszor volt már olyan, hogy valamit megláttam, megszerettem és mégsem vettem meg valami miatt. utána sokkal jobban bántam, mint amennyire az az összeg hiányzott volna. szóval szerintem, ha tényleg ennyire tetszik, akkor ne várj vele!
többiek, mit gondoltok erről? van esetleg tapasztalatok a vagabond cipők tartósságáról?

16 komment

Címkék: shopping cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr11385453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.03.17. 23:57:18

Noha, melyik Vagabondrol van szó? A Digi nevezetü modellröl, amely formája már harmadik szezon ota képviselteti magát? (kétszezononképt nevet váltanak a cipöt, najo, talán egy icipici design-elemet is, érdekes)
Namost, az a helyzet, hogy neke kér hasonlo cipellöm van, pont az eszement szinek miatt, de szerintem nem ér meg 17kt. Márcsak azárt sem, mert a börrel bevont sarkáért sirni fog a szive a vásárlonak, miutám bele talál lépni egy halálos ellenség-rácsos lábtörlöbe. Akkor fogom én elsinrin magam, ha ebböl a borzsasztorozsaszinböl nem marad az akciokra. :)
Egyébként tényleg kényelmes.

Egyébként ha regisztrál a vevö a vagabond törzsvásárloi közé, akkor esélyes, hogy még a leárazások elött kap egy smst, levelet akármit, ami kedvezményt ad. (most télen -10ezer ft volt)

betonpanda · http://betonpanda.blog.hu 2008.03.18. 00:20:13

khm nos hát igen a sarok bajos lesz
nekem eddig 3 pár vagabond cipőm volt, de az utolsó, A KEDVENCEM csúnya véget ért, ami annyira felbosszantott, hogy majdnem elküldtem a képét a vevőszolgálatnak. a lapostalpú bokacipőmnek (gyakran hordtam, de akkor is csak 1 éves cipő!!!) a sarkánál teljesen elvékonyodott a bőr, majd kb 4 cm-en egyszerűen elvált a felsőrésze a talptól, mintha kivágtam volna egy pengével.
kissé megrendült a bizalmam, mert ez is volt vagy 20e, és ennyiért azért nem ezt várnám. :(
én is kinéztem egy új vagabondot, de most erősen gondolkodám.
:s

Lillus · http://lilla.sellei.hu 2008.03.18. 06:11:02

A Joyban tuti van, de szerintem a Galmourba is Vagabondos 20 vagy 30%-os kupon, áprilisban lesznek a Joyos és Galmouros vásárlós napok... Szerintem szerezz be egy Joyt, és 30%-kal olcsóbban már megérni! Bár nekem még nincsen tapasztalatom a Vagabondos cipőkkel kapcsolatban, sajnos.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.03.18. 07:34:31

Tééényleg, Joyba van Vagabond kupon, a Glamourba sajnos már nincs, régen, még a kezdetekkor volt, hány cipöm van nekem abbol...:)

Betonpanda, a Vagabond az a cég, amelyik szo nélkül visszavette eddig minden, kicsit is hibás cipömet, és levásárohattam. Volt olyan csizmám, amire egyszerüen mondták, hogy szeriahibás volt, és visszaküldték az összeset, sürü élvézéskérések közepette. Ugyhogy én ezért (is) ragaszkodom hozzájuk.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.03.18. 07:35:37

kicsit reggel van... le-vá-sá-rol-hat-tam. Meg ök kértek bocsánatot, hogy tönkrement az ominozus csizmám, és szo nélkül...

betonpanda · http://betonpanda.blog.hu 2008.03.18. 09:05:04

bagaela, élvezéskérés? :D de úgy h már nem volt garanciális? nem emlékszem, de asszem vagabondra is 1 évet adnak, nem?
ráadásul sztem a számla sincs meg :s

Brizsitt 2008.03.18. 10:55:06

Sziasztok,
Nagyon, nagyon köszönöm a tanácsokat, a joyos kuponok ötletét pedig pláne, annyira elvakított a cipőszerelem :), hogy ez eszembe sem jutott. A bőrrel bevont sarok miatt én is aggódom egy kicsit, szóval még mérlegelek kicsit. :)

mist 2008.03.18. 23:56:24

sziasztok,

nekem a bevont sarkú cipőkkel való dilemmám konstans, hiába gyönyörűek, elég egy rossz lépés ...de a múlt héten egy lánnyal ugyanazt a cipőt próbáltuk, észrevettük, összemosolyogtunk és kiveséztük a cipőt. azt mondta, neki csak ilyen bevontsarkú cipője van, egyszerűen elviszi a cipészhez, az tesz rá 7 euróért egy teljesen átlátszó és észrevétlen műanyag bevonatot,s nincs is velük semmi baja azután.az incidens Hollandiában történt, de nem hiszem, hogy az otthoni cipészek ne lennének képesek megvalósítani e furfangot.szóval hajrá! ;)

Brizsitt 2008.03.21. 14:36:59

Sziasztok,
Három napos szenvedés után megvásároltam a vagabond digi cipőt, pink színben. Szerintem gyönyörű. :)) Nem bírtam ki, annyira beleszerettem, teljesen elgyengültem, utolért a végzet. Úgyhogy ki kell jelentenem, hogy cipőfetisiszta lettem. Eddig nem voltam hajlandó ilyen összeget áldozni cipőre, a legtöbb cipőmet sikerült leárazáson kifogni, olcsón. Amikor ezt a cipőt felpróbáltam a boltban, azonnal tudtam, hogy nekem gyártották. Így hát nem volt menekvés. És nagyon kényelmes, nagyon édes, rácsodálkozott Pest is és Buda is. :))))

orsolyam 2008.03.21. 18:57:02

én tegnap vettem egy cipőt a new yorkerben,íme:
forum.goa.hu/attachment.php?attachmentid=6325&stc=1

annus 2008.03.23. 20:14:35

egész jó, és a gatyó honnan van?zipes aljút keresek épp....:P

annus 2008.03.23. 20:18:31

ja a vagabond témához is szólván, nekem van, és egész jól bírták, de tény h pont nem a kedvenc darabjaim, szóval inkább csak alkalmanként hordom őket!De mindet leértékelve vettem, akkor ugyanis nagyon olcsók :)

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.03.23. 23:49:09

kedves Brizsitt! ez fantasztikus! egyrészt, hogy megvetted és ennyire örülsz neki, másrészt hogy cipőfetisiszta lettél :)
kedves orsolyam! pont ilyet vettem még ősszel, csak lilában, remélem neked annyira nem fogja törni a lábad, mint nekem :D a nadrág tényleg szuper, engem is érdekelne hogy honnan van. szép hétvégét, boldog nyulat mindenkinek! *-*

orsolyam 2008.03.24. 10:42:15

annus:
a váci utcai zarában vettem kb két hónapja,de szerintem van még...:)

orsolyam 2008.03.24. 10:43:10

ja..a amikor én vettem,akkor a h&m-ben is volt még!!!:)

morenike 2008.04.02. 07:21:48

ha meg erdekli a levelirot: en megvettem azt a vagabond cipot. turkizben, es feketeben, aztan vissza kellet mennem. megvenni a pinket is. sose voltam hajlando magassarkut hordani, es nem is tudtam, de ezek ugy vannak megcsinalva, h nem is erzed, h magassarku van rajtad. iszonyat kenyelmes, es hat bor, megeri az arat. egesz napos viselet utan is kenyelmes. en szinte szedulok, ha itthon nincs rajtam :) ugyh van amikor itthon a lakasban is ezekben tipegek. lehet bennuk rohangalni, nem az az elbukos magassarku. remelem segitettem
süti beállítások módosítása