bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

147.

2008.02.27. 16:18 :: bornonheels

2008 van!!





















általában ha megyek valahova, az emberek cipőviselési szokásait figyelem. az utcán, az egyetemen, a villamoson, az élelmiszerboltban és mindenütt másutt. szép cipőt úgy minden 10. emberen látok, ami azért szomorú, mert sokan egy teljesen jól összerakott öltözéket rontanak el egy koszos, igénytelen, elhordott, stílusban vagy színben oda nem illő cipővel. most tekintsünk el a férfiaktól, és nézzük a nők cipőjét! hogy ha pontos statisztikákat készítenénk, akkor valami olyasmi lenne a végeredmény, hogy 70% hord nagyon hegyes, hosszú orrú cipőt. könyörgöm, szokjunk le erről! hogy miért?

1. mert már nem divat. évek óta nem. tudom, hogy vannak olyanok, akik most azt gondolják, hogy "ó én nem követem a divatot, az engem nem érdekel.." erre mondják azt, hogy a stílus és igényes megjelenés egyáltalán nem divat kérdése.

2. mert nem szép. a fenti képen is látszik, hogy az orrban lévő merevítés mögött megtörik az anyag, és mivel nincs olyan ember, akinek háromszög alakú lábfeje van, a lábujjak helyzete és formája idővel láthatóvá válik és ez nem szép látvány.

3. mert nem egészséges. lehet, hogy furcsán hat ez pont az én számból, de pont ezek azok a cipők, amelyektől bütykös lesz az ember lányának a lába. mert vannak olyan magassarkú cipők, amelyek nem gátolják meg ennyire radikális módon a vérkeringést a lábujjakban, ezáltal kényelmesebb a viseletük.

4. mert nem néz ki jól semmivel. szűkszárú nadrággal? még belegondolni is rossz, oldalról a viselője úgy nézhet ki, mint egy nagy L betű. trapéznadrággal? nap mint nap látok ilyet a blaha lujza téri aluljáróban: túl hosszú, kirojtosodott aljú, kézzel felhajtott trapéznadrág + a fenti "szépség" = öntelt és igénytelen lányok, akik nőiesnek hiszik magukat. szoknyával, ruhával? annyira csúnya lábszárat csinál, hogy azt jobb nem mutogatni. léteznek még lehetőségek (pl rövidnadrág), de azokra nem is merek gondolni...

az meg nem lehet kifogás, hogy csak ilyen cipőt árulnak, mert ez nem így van. lásd: humanic, salamander, street shoes...

félreértés ne essék, vannak szép hegyes orrú cipők, mint pl ez vagy ez, sőt még ez is nagyon szép, nem ezekről beszélek. ha a nagylábujjad hegye és a cipő hegye között több, mint 3 cm van, az már rég rossz.

9 komment

Címkék: budapest cipő idiot

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr38356825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.27. 16:30:30

Annyira, de annyira igazad van, tökéletesen egyetértek.

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.02.27. 21:18:45

A cipőviselési szokások figyelésével kapcsolatban szeretném megkérdezni, szerintetek mit érdemelnének azok, akik nem kaparják le a címkét a cipőtalpról.

(Épp ma láttam ilyet. Egy amúgy egészen jól öltözött nő csizmatalpán villogott minden lépésénél a rikító színű akciós matrica. Majdnem szóltam neki, hogy tán le kéne vennie, de úgy döntöttem, inkább csendesen kiröhögöm, mert szemmel láthatóan túlságosan elégedett volt magával.)

zsu 2008.02.27. 23:20:19

ehh: cimke :-) de a hegyesorrúakra reagálva: tanultuk tervezéselméletből a vevőszegmentációt, akik most hordanak hegyesorrú borzalmat, azok a "leszakadók" sajnos a Westendbe a metróból az alagsori szinten keresztül vezet az út fölfelé, és ott még mindig ezek dívnak, nem beszélve a piacokról... az ember szeme immunissá válik, ha csak polcon látja, de amikor tartozik hozzá viselet is, akkor "nagyot üt"

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.02.28. 01:57:25

Huuhu, ez tényleg betalált.
Egyébként ez, meg a hagyományos ocsmánykocka orr is a középiskolai elsö magassarku ünneplöcipö tipikus prototipusa...esztétikai környzeetsznnyezés folyt minden iskolás ünnepség alatt.

SJK · http://rockercsaj84.freeblog.hu 2008.03.19. 15:12:16

Hi!

Egy ideje beleolvasgatok a blogodba:)

Az jutott eszembe, ahogy olvastam ezt a bejegyzést, hogy sok ember megveszi az épp aktuális divat szerinti szandált, cipőt és aztán hordja amíg el nem kopik. Ezzel szerintem nincs baj, ha az illető jól érzi magát benne és esztétikusan öltözik mellé. Speckó én a képen látható darabot szoknyával semmikor se találtam jónak, de mondjuk egy nadrággal én simán el tudom képzelni. Nem baj az ha valaki nem a most divatos cipőket hordja...nekem inkább azzal van bajom mikor felvesz valaki egy cipőt/ruhát és nem tud benne "megjelenni", vagyis nem úgy viselkedik ahogy azt a ruha "megengedné". Persze ilyenkor lehet azt mondani hogy nehogymár a ruha mondja meg hogy milyen legyek benne, de ez így van végülis, max. nem kell viselni...ááá, lényeg a lényeg, elkanyarodtam a témától, csak azt akartam mondani hogy szerintem az ilyen cipő is mutathat szépen....máson...én nem tudnám hordani, mert nem fogja a lábam és kibicsaklana a bokám benne záros határidőn belül.

SJK · http://rockercsaj84.freeblog.hu 2008.03.19. 15:14:30

Ja és hozzátéve még, azért én most rendesen lubickolok a mostani cipődivatban, mert kb. gyerekkoromban elterveztem (hisz akkor hasonló volt a divat) hogy majd nagykoromban ilyen cipőket fogok hordani, csak mire nagy lettem, nem volt divat az ilyesmi, de most megint visszajöttek azok a magassarkúk és szandik, amik nekem tetszenek...:)

FCs 2008.03.23. 08:51:31

Szia!

Megrökönyödve olvastam ezt a bejegyzést, miszerint ez már nagyon nem divat és ciki is.
Nekem személy szerint tetszenek ezek a hosszú orrú cipők. Szoknyához és farmerhoz is tökéletes. A mostani cipődivat förtelem. a színek, a formák főleg a nagylábujjkidugósokra gondolok itt. Ezerszer rosszabbul néz ki az ember lába ezekben, mint egy hosszúorrúban.
Valahogy Madonna: Like a virgin száma jut eszembe a mostani ruháktól. Nem véletlenül, mert akkor nyomultak ezekben a rikitó színekben. Szóval lehet hogy nem divat ez a cipő, de ez szerintm klasszikusnak mondható.
Én szeretem a divatos cuccokat, de ha valami nem tetszik akkor mondhatja bárki úgysem veszem fel. Ettől egyediek az emberek, és nem pedig egyformák.

BM 2008.04.11. 23:22:58

Én is egyetértek az utolsó hozzászólóval, nekem is tetszenek a hosszú orrú cipők. Nagyon elegánsak tudnak lenni és szerintem nőiesek. A mostani bumfordi, erősen kerek orrú, balerina, lábujjas és egyéb cipőktől mellesleg a férfiak rosszul vannak (szerény statisztikám szerint).

SJK · http://rockercsaj84.freeblog.hu 2008.04.15. 11:59:54

Az az igazság hogy hamarabb volt a kerek orrú magassarkú egy klasszikus cipő mint a hegyesorrú....csak legfeljebb sima feketében, nem rikító színekben.
süti beállítások módosítása