bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

139.

2008.01.24. 14:35 :: bornonheels

a legrosszabb, ami valaha

egy nővel történhet  



tudom tudom, túlzó a cím egy kicsit, semmiképpen sem kell valami szörnyűséges tragédiára gondolni. ettől függetlenül mégis borzalmas volt átélni a következőt: múlt pénteken elmentem a gl-outletbe cipőket nézni. van egy "olasz" cipőket áruló cipőbolt, ahol ezek mellett régebbi diesel, gola, merrel stb modellek is vannak kedvező áron. szóval megláttam egy nagyon helyes körömcipőt: félig kerekded - félig hegyes orr, 11 cm magas sarok, kívül és belül is "valódi bőr" a cipő talpára ragasztott matrica szerint, a külsejét tekintve pedig piros és fekete, áttört lakk. a lakkbőrrel egyébként az a probléma, hogy nehéz megmondani, hogy valódi vagy műbőrről van-e szó. ott volt ez a cipő, hasonlóra nagyon régóta vágytam, és volt is a méretemben, szóval megvettem. íme:






 











tegnap reggel vettem fel először, ebben a cipőben akartam vizsgázni menni. felpróbáltam, mentem benne itthon "egy kört". álltam a gyapjúszőnyegen szépen felöltözve, a lábamon az új cipőmmel amit örömmel nézegettem. egyszercsak hallottam valami reccsenésfélét és azt éreztem, hogy a  jobb lábam jó tízcentivel alacsonyabban volt, mint a bal. igen, kitört a sarka. (itt csendben megjegyezném, hogy egyáltalán nem vagyok túlsúlyos, és nem is ez volt az első pár magassarkú a lábamon) rémes volt, egyrészt szomorú voltam sajnáltam nagyon a cipőmet, hiszen alig hordtam - otthon és az üzletben legfeljebb 10 percet - és sarkán megrongálódott a lakk, amit még cipész sem tudna szépen megjavítani, másrészt átverve éreztem magam, hiszen egy valódi olasz cipőtől nem ezt várná az ember. a sarokról persze gyorsan kiderült, hogy ennek a cipőnek is annyi köze van olaszországhoz, mint a gépi kapucsínónak a valódihoz...












































holnap visszamegyek a cipőboltba, pontosan egy hét telt el a vásárlás óta, nem volt akciós és elvileg 6 hónapig tart a jótállás. kiváncsi leszek...

UPDATE: minden kifogás nélkül visszaadták a pénzt. azt hiszem, őket is sokkolta a letört sarok látványa :)

10 komment

Címkék: personal cipő idiot lakk körömcipő

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr73310021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.01.24. 15:02:13

jujjj. Örülj neki, hogy nem az utcán történt veled.

The Strange · http://strange.blog.hu 2008.01.24. 15:34:49

én az ilyen esetekben nagyon el tudok szomorodni, igazi katasztrófa, ha egy ruhadarab, vagy egy cipő tönkremegy, főleg, hogy te még nem is viselted :(
drukkolok, hogy kicseréljék :) majd számolj be róla

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.01.24. 17:14:04

Basszus, megint miért érzem azt, hogy ezt csak itt tudták igy eladni nálunk? Nagyon durva, semmi sarokban futo merevités, 3 szegecs, azért ne hülyéskedjünk már...nekem csak a (vagabond) magasarkuim sakrán a börbevonat tört fel (hála a rácsozott lábtörlöknek) de még azért is hogy fájt a sziven...:/

tiszafa 2008.01.24. 20:01:55

Ha visszaviszed, szerintem semmi biztosíték nincs arra, hogy a cserecipővel nem ugyanígy jársz - az utcán.

Látszik amúgy, hogy ez kontármunka, három apró szöggel van felerősítve a sarok, pedig azt rácsavarozni szokták. A képen látszik is az erre előkészített mélyedés a sarok tetején. Egy jó cipész - nem Mister Minit - rendesen fel tudja tenni neked a sarkat (jobb, ha párját is viszed), sőt a sérült bőrre is rá tud festeni, hogy senki észre sem veszi, mi történt.

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.01.24. 22:07:55

cserecipőre már gondoltam, de pont azok miatt nem kicserélni szeretném, mint amit te mondtál, tiszafa. megpróbálom valahogy visszakérni a pénzt. ha meg nem, akkor irány valami jó cipész...

tiszafa 2008.01.25. 07:07:01

A cipész, akit én ismerek, azt szokta mondani, hogy minden cipőt meg lehet menteni, csak előfordulhat, hogy a hozzávaló anyag ára drágább, mint az új cipő.

betonpanda · http://betonpanda.blog.hu 2008.01.26. 18:33:37

ha már itt tartunk, nem tudtok nekem egy jó cipészt mondani, ami könnyen elérhető helyen van?
van egy csizmám, amiben alig jártam, de már teljesen lekopott az a kis fekete izé a sarkáról. elvinném, hogy rakjanak rá vmi tartósabb dolgot..

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.01.26. 22:56:24

a dob utcában van egy cipész, én évek óta hozzá járok, mert olcsón és jól dolgozik. bár a műhelyben van egy fiatalabb srác is (benne nem bízok, mert mindig nagyon tegeződni akar), a bácsi nagyon jó. a cím: dob utca 71, hétfőtől péntekig 10-18ig vannak nyitva... legegyszerűbben 4-6-ossal király/wesselényi utcánál leszállva lehet eljutni oda. de kiváncsi lennék tiszafa, hogy a te cipészed hol van és hogyan dolgozik! :)

tiszafa 2008.01.27. 13:54:26

Ő Pestlőrincen dolgozik a Darányi utcában, majdnem az elején, egy óriásplakáttal szemben. Ez többeknek nem fog útba esni szerintem, azért nem írtam elsőre. Néha kicsit mogorvának tűnik, de gyorsan enyhül :)

Andi 2008.01.28. 17:59:56

A magas sarok sajna (legalábbis itt Magyarországon) együtt jár az állandó cipészhez járással. Tűsarkúaknál én amint megveszem rögtön lecseréltetem a sarok végét fémre. Igaz, hogy kb 5-ször hangosabban kopog, de legalább nem kopik annyira. A másik rémtörténet a bőr borítású sarok. Nekem ezek tetszenek legjobban, a viselésük azonban együtt jár azzal, hogy folyton a járdán levő repedéseket kell vizslatnom. Hiába vigyázok elég egyetlen perc amiben nem figyelek oda és utána napokig bosszankodok, még akkor is ha nagyon kicsi a "sebesülés". Szerintetek el lehet tüntetni a sarkon felgyűrődő bőrt és pótolni a hiányát? Ezen tud segíteni egy cipész?
A sarok kitörés pedig sokkolt! Nagyon durva!!!
süti beállítások módosítása