bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

132.

2008.01.06. 13:10 :: bornonheels

heti ajánló

cipő


a rákóczy úton, a blaha lujza tér és az astoria között van egy retro - replay outlet, ott az említett márkákon kívül többek közt nolita, patrizia pepe, coca cola és vic matié ruhákat, cipőket is lehet venni. ha szeretnél egy vic matié vagy patrizia pepe topánt, akkor ott a helyed, hiszen most szezonvégi leárazás miatt 9000 ft-ért vesztegetik párját.



olvasnivaló


csikós virág, a fiatal újságíró, étteremkritikus és tévés személyiség igen izgalmas életet tudhat magáénak: még csak 32 éves, de élt már indiában, publikált a voxban, a népszavában, az elite-ben, és a gustoban, és megjelent egy könyve budapesti kulináris kalandjairól. ülök pékné módra című, nemrég kiadott könyve ismerős lehet a népszava olvasóinak, hiszen a szép szó mellékletben már találkozhattak az írásokkal. "a helyszín ismét budapest, kopott házak, gangok, töltöttkáposzta vagy levendula illatú parányi otthonok. az itt lakók apró rezzenései, elfojtott vágyai, érezelemkitörései jelennek meg ezekben a rövid, groteszk, szeretnivaló írásokban." (libri.hu)

tánc


a helyszín a művészetek palotája étterme, a bohém, minden pénteken 19 és 23 óra között. "tánclépés" a programsorozat neve, ahol a résztvevőket hivatásos táncosok vezetik be különféle tánc alapjaiba. táncbemutató, tánctanítás és előzene egy finom vacsora mellett. olyan táncokat lehet megismerni, mint a jive, a rumba, a swing, a quickstep és még sok más. infó, jegyek itt.




zene



joni mitchell visszatért! legutóbbi lemeze 2002-ben jelent meg, azóta a dalszerző-énekesnő visszavonult és festéssel töltötte napjait. a shine című album megszületéséről interjút itt nézhetsz. az est.hu kritikáját itt olvashatod.




design



végre vége a lakáskultúra egyeduralmának! tudom tudom, lehet venni egyéb lakberendezéssel és design-nal foglalkozó újságot, de német h.o.m.e. színvonalában, stílusában és látásmódjában messze túltesz rajtuk. habár már december óta kapható az újságosstandoknál a h.o.m.e. dizájnmagazin januári száma, előfizetni még mindig érdemes, hiszen minden új előfizető koziol poháralátétet kap. az első számhoz mellékeltek ugyan egyet, de poháralátétből sosem elég...

8 komment · 1 trackback

Címkék: budapest zene könyv shopping tánc cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr71284409

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.01.06. 20:05:39

Csendben elsuttogom, hogy az említett poháralátét szerény véleményem szerint -funkcionalitását tekintve- elég kaki, és ezáltal egy is sok belőle. Ha szeretnéd, elpostázom Neked. (:

A H.O.M.E. milyenségéről egyelőre nincs véleményem, mert csak az első számot olvastam, nade majd a héten megveszem a januárit is. Nálam egyelőre az ElleDekor a favorit.

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.01.06. 20:08:06

Hja, azt elfelejtettem "mondani", hogy a cipős hírrel nagyon felizgattál. ((: Szerdán remélem még nem lesz késő elzarándokolni oda.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.01.07. 18:00:03

wow. Nem unatkoztál, amíg összedobtad, az tuti...

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.01.07. 18:10:54

Hüm? (confused szmájli helye)

...

Idő közben két dologra jöttem rá: egyetlen száma jelent meg csak a H.O.M.E.-nak, a januári-februári. Ezt vettem én meg decemberben, és ezt nem olvastam még ki, mert egészen felháborodtam és kiábrándultam, amint megláttam a lufimellű csajt a kék rucis képen. (:

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.01.07. 18:13:55

Hűha, elnézést, azt hittem, Virgo nekem címezte a kommentet. Folytatom inkább a pihenőszék elkészítését, abból nem lehet baj. ((: Bocsánat az értetlenkedésért, mégegyszer...

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.01.09. 19:41:19

Vörös kod, vörös kod. Most jártama westendbeli mangoban, és vettem találtam egy halványlazac szinü polot bársonynyomatos cipellökkel. :) Legalább olyan aranyos mint a Stradivariusos. ;)

Etain · http://etain.blog.hu 2008.01.10. 10:14:37

A manóba, csak a Mangóba nem mentem be tegnap.... ((:
(Viszont találtam a Promódban egy fehér alapon szürke csíkos rövid ujjú blúzt, a mellrész alatt keskeny fekete lakkövvel. Szilveszterkor ugyanennek a tiszta vörös megfelelőjét viseltem, ezért mégnagyobb volt a felfedezés felett érzett örömöm. Pláne, hogy kb. féláron adták.)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.01.10. 14:58:02

Ááááá, két hete nem jutok el vásárolni... pedig még pénzem is lenne rá...
süti beállítások módosítása