bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

110.

2007.11.23. 08:39 :: bornonheels

üzletmustra






















stradivarius - biztosan sokan tudják, hogy ez a márka is a spanyol inditex csoport tagja, a zara "fekete kistesója". szóval, belépsz a boltba, mély és sötét színeket látsz, kellemes zene fogad. a ruhák színösszeállítások szerint vannak csoportosítva: barna-petrolkék, sötétkék-mustársárga, fekete-ezüst, fekete-piros stb. többféle stílusú ruhát találhatunk itt: vannak egyrészt a laza, mégis elegáns, avagy "casual look" jellegű ruhák; a kicsit alternatív, mintás, főleg tizenéves emók körében népszerű cuccok; a "business look", csipkével, fekete-fehérrel, elegánsabb szabásvonalakkal; a basic vonal, egyszerű pulcsikkal, amolyan alapdarab jellegű ruhákkal (van persze stíluskeveredés bőven, de erről győződj meg magad!). a ruhák kifejezetten hordhatóak, egymással kombinálhatóak, a minőségről egyenlőre nem tudok nyilatkozni, de ha a zarához hasonlít, akkor nagy gond nem lehet. az árak elég barátiak: a nadrágok max 12 ezerbe, a kabátok max 25 ezerbe kerülnek, vicces feliratos pólót 2490-ért lehet venni, nyitási akció keretében van mindenféle pasztellszínekben pompázó garbó 2990-ért, akció mindig van valamire, a kiegészítők sem drágák. (méregzöld, kigyóbőrutánzat öv - 1390 ft) itt meg kell említenem, hogy ráleltem és azonnal megvettem a hitvallás pólómat: piros, feketével elöl-hátul sok pici cipő van ráfestve és elöl van csillámos betűkkel a következő felirat: i [piros szivecske] shoes. még van még szürkében is :) a cipők fantasztikusak, láttam magasszárú fekete csizmát, mindenféle színű és mintájú balerinát, hegyesorrú lapostalpú cipőket, bokacsizmákat és a kedvencemet: egy skótkockás szövet magassarkút! ha egy mondattal akarnám jellemezni ezt a boltot, a következő lenne: a zara fantáziadúsabb és hordhatóbb változata. egyszerűen fantasztikus!





















+ 1 dolog, amiért már most szeretem ezt a helyet: van egy ott dolgozó srác, marci aki szerintem jake gyllenhaal hasonmásnak is elmehetne. ő az aki megszámolja a felpróbálandó ruhákat. nagyon édi :) *-* csók

2 komment

Címkék: divat shopping cipő jópasi aréna

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr87238856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2007.12.25. 10:06:56

hihi, kaptam énis cipös polot karácsonyra... :)

Chica 2008.10.04. 09:29:12

Egyszerűen imádom a Stradivariust éééés a szerelem még Spanyolországban született,amikor ott dolgoztam.Az espanol lányok is nagyon szívesen járnak ebbe az üzletbe,mert a ruhák tényleg nagyon szép színekben pompáznak és itton annyira más megjeleneést nyújtanak,mint az eddig megszokott átlag üzletek ruhái.A minőség,mint a Zaráé,úgyhogy bátran shoppingoljatok :-)) és persze ott van még a Bershka és a Pimkie,őket szintén a csodás spanyolban láttam először.Amikor értesültem,hogy nem kell siratnom a kint hagyott szivárványszínes boltocskáimat,mert nálunk is nyílik,egyből fülig ért a szám.
:-))))
süti beállítások módosítása