bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

negyvenhatodik

2007.09.26. 14:52 :: bornonheels

homemade belt project 1.



ez történik, amikor éppen tanulnom kellene, pl. menedzsmentet. alapsztori: volt egy kedvenc övem, aminek tönkrement a szíja, de annyira tetszett az övcsat, hogy csak a szíjat dobtam ki, az övcsatot eltettem későbbre, tudván, hogy úgyis kezdek majd vele valamit. itthon volt mindenféle hozzávaló, ezért gondoltam, hogy póló és cipő után ugyan miért ne csináljak övet? (ha már úgyis ennyire ráérek :D)
hozzávalók:


műbőr vagy bőr (nekem előbbiből van csomó)
övcsat
univerzális ragasztó (ezt ugye még a cipőhöz vettem)
olló, vonalzó, toll
tubusos textilfesték (opcionális)





1. lépés
megfelelő szélességű és hosszúságú csíkot kell vágni a műbőrből. én 90 cm hosszút és 11 cm széleset vágtam, azért ilyen széleset, mert a meglévő műbőröm elég vékony és a széleit ráfogom hajtani:













2. lépés
a széleket bekenem ragasztóval. a ragasztómon ez áll: "a ragasztót mindkét ragasztási felületre egyenletesen fel kell vinni, kb 10-30 perc után, amikor a ragasztó felülete száraznak tűnik, a darabokat erőteljesen össze kell nyomni".  tehát bekentem, utána kitettem a teraszra száradni, mert irgalmatlan büdös volt. amint a képen is látszik, az egyik végénél hagytam egy kis szabad helyet, mert oda fogom tenni az övcsatot.












3. lépés
miután a ragasztó megszáradt és összeragasztottam a részeket, súlyokat helyeztem el a félkész műven - egyrészt nem volt kedvem végig nyomvatartani, másrészt így az öv teljes hosszúságára biztosítva van a nyomás. erre a célra három vaskos lexikont választottam.

4. lépés
az övcsat beillesztése: ragasztó felkenése, várás, összenyomás. ezzel egyedül az a gond, hogy a könyveket nem merem kitenni, mert bármikor eleredhet az eső, szóval az egész az asztalomon fog bűzölögni, amíg a ragasztó meg nem szárad. addig szellőztetek, vagy nem is tudom... :S

***********
ezt itt most inkább beszüntetem, mert megfájdult a fejem a ragasztó bűzétől, és még úgyis száradnia kell. majd holnap. vagy holnapután. ami még hátravan: az övcsatot a csavarokkal is rögzíteni kell, lyukakat kell vágni az övszíjra, és be kellene festenem az szíjat olyan színűre, mint a csat végén a bőr. de ahhoz még festéket is vennem kellene...
*-* addig is
csók

Szólj hozzá!

Címkék: design kiegészítő homemade tippek bornonheels

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr36177598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása