bornonheels

tűsarkakon születtem. minden ami divat, legfőképpen cipők. aktuális trend, hírek, tervezők, lelőhelyek, leárazások. és persze gyönyörű tűsarkak *-*

free music
Dexter Weeds

naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

címkék

angolszász (1) aréna (3) balerina (12) beauty (5) bokacsizma (14) bornonheels (29) budapest (3) celeb (4) cipész (1) cipő (104) cipőtalp (1) csizma (12) design (25) divat (75) ékszer (1) film (2) flat (6) fotó (1) futás (1) glamour (1) hellókarácsony (8) hétvégecipője (6) homemade (6) idiot (11) jópasi (4) jövőposzt (1) későeste (8) kiegészítő (24) könyv (4) körömcipő (32) kult (4) lakk (8) magyar (3) mary jane (6) mese (1) mokaszin (1) műanyag (1) művészet (1) oxford (5) papucs (6) peeptoe (15) personal (19) prága (1) rajzfilm (1) recycling (2) shopping (37) slingback (7) szandál (23) szavazás (6) szórakozás (11) tánc (1) táska (1) tavasz (5) tech (1) textil (3) tippek (8) tornacipő (5) újság (4) videó (5) web (45) wedge (6) westend (1) zene (15) címkefelhő

Utolsó kommentek

  • eventually: Nekem a nagy kedvenc: ifshoescouldkill.com/ (2010.07.23. 10:15) hetvenegy
  • marriott: Szia! Szeretem a meglátásaidat a divatról. Csak így tovább! www.eurotailors.com (2010.06.11. 17:17) 157.
  • topankablog.hu: Én is a folytatásért esedezők táborát erősítem... :) (2010.06.11. 16:09) szünet
  • hopp-hopp: wawawawa (2010.02.03. 16:58) 163.
  • copykate (törölt): Én szeretem a flip-flopot utcára is hordani,semmi sem olyan kényelmes amikor ezerfelé rohangálsz e... (2009.08.27. 21:51) 165.
  • Utolsó 20

negyvenegyedik

2007.09.24. 09:03 :: bornonheels

1. szóval mivel a jobboldali szavazáson csak 11en szavaztatok, illetve csak kilencen, mert két szavazat a sajátom volt tesztelés céljából, ezért most sürgősen felszólítok minden kedves Olvasót, hogy szavazzon! légyszi! nekem tényleg fontos, hogy kedvedet leld ebben az oldalban és a kommenteken kívül nincs nagyon más visszajelzés, hogy tetszik-e vagy sem amit a blogomon látsz.

2. megígértem, be is váltom a szavam, sőt még horrorsztori is lesz a végén:


tűsarkú viselési tippek 1.














ebben a részben a megfelelő kiegészítőkről lesz szó. már most leszögezném, hogy semmilyen érdek nem fűz a schollhoz, nem pénzért írok róluk (bár jó lenne, khm, már nem egy cipő jelent meg itt a blogon, na mindegy) hanem azért, mert jobb terméket nem nagyon találtam. íme a triumvirátus, magassarkú cipőim elmaradhatatlan kelléke:















ők azok, sore spots, az átlátszó zselés talpbetét és sligback strips. az elsőnek és utolsónak nem tudom a magyar nevét, de ez nem is lényeges. szóval minden cipőm mellé igyekszem venni legalább a talpbetétből, mert az kötelező. egy hibája viszont van, nagyon könnyen elmozdul, és akkor jobban zavar, mintha nem is lenne ott semmi. a megoldás a kétoldalú ragasztó. a másik kettő is igen hasznos, a sore spots kb húszforintos nagyságú kör alakú, ragadós pötty, amit a cipő hátsó részének belső falán lehet rögzíteni, ezáltal elkerülhető az achilles ínról ledörzsölődő-besebesedő bőr. slingback strips pántos cipőknél tesz különösen jó szolgálatot, de egy sima körömcipő szegélyére ha ráragasztom a kb 10 cm hosszú öntapadós csíkokat, egyáltalán nem "vág be". meg akkor nincs az, hogy cipő levételnél a lábfejeden marad a cipő nyomat. mára ennyi, de ne aggódj, lesz még folytatás.

és most jöjjön a horrorsztori. gyengébb idegzetűek és étkezés előtt/után állók inkább itt fejezzék be az olvasást! (na jó, annyira azért nem durva) ha elég bátornak érzed magad, akkor tovább!

az alábbi eset úgy bő egy éve történt, amikor még naivan mindenféle "zselés védelem" nélkül hordtam a cipőimet. éppen egy bálba voltam hivatalos, erre az alkalomra beszereztem fekete bársonyruhát selyem és tüll szegéllyel, fekete bársonytáskát és hozzáillő t-pántos platform szandált. utóbbi kettőt a mangoból, istenem olyan gyönyörűek! (lásd a képen, alább). szóval a cipőnek 12 cm-es sarka van, a boltban felpróbáláskor ez még nem tűnt vészesnek, de úton a bálba már igen. az persze saját hülyeségem, hogy a bálon volt rajtam először. aznap délelőtt egyébként szörnyen fájt a hasam, szóval volt bennem már egy bivalyerős fájdalomcsillapító is. a bulinak egész lapos volt a hangulata, ezért régi ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy némi metaxa elfogyasztásával javítunk a kedvünkön. ezek után hajnalig sikerült enyhén spicces állapotban táncolni/idióta módon ugrálni. fél 6 körül hazaindultam, kezdtem józanodni és elmúlt a fájdalomcsillapító hatása és szörnyű fájdalmat éreztem a lábfejemen. égetett, mart, szúrt, alig bírtam járni. hazaérve isteni érzés volt megszabadulni az egyébként gyönyörű topánoktól, de itt jött a baj: nem tudtam levenni a harisnyámat, ugyanis a szegély mentén véresre sebesedett a lábam (mondtam, hogy horrorsztori lesz). a vég megalvadt és rászáradt a harisnyámra, mozdulni egyáltalán nem akart. más választásom nem maradt, de a bokámnál körbe kellett vágnom a harisnyát és a kád szélén ülve, langyos vízben úgy fél óra áztatás után el tudtam távolítani a megmaradt csipkeharisnyát a lábamról. a járás nem ment túl könnyen és a sebek miatt egy hónapig nem tudtam ránézni a bűnös cipőre. furcsa, de azóta is a kedvenc cipőm és a sarkához mérten az egyik legkényelmesebb cipőm. kép majd csak később lesz, mert most nem találok elemet a fényképeőmbe. addig is *-* csók

Szólj hozzá!

Címkék: divat personal tippek cipő idiot bornonheels

A bejegyzés trackback címe:

https://bornonheels.blog.hu/api/trackback/id/tr25174803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása